kuvia

Omia suosikki kuvia ja tarinoiota niiden kuvien takaa 

 

 

Ensimmäiset kolme kuvaa:

 

Tampere: heinäkuu 27.2015 


Kuvaus- ja shoppailureissu Tampereella.
Kuvat on otettu tulitikkutehtaalla.
Reissusta mukaan tarttui muutakin kuin vain hyviä kuvia sillä jopo lähti Tampereelta junalla kohti minun lapsuuden kotia.
Tämä oli kyllä monella erilainen päivä Tampereella, mutta samalla yksi parhaista.

Tampereen reissulla oli yksi parhaista kavereistani mukana, hän joka on minun varasisko.Ja kunnia näistä upeista kuvista kuuluu hänellä, joten iso kiitos sinulle varasisko näistä kuvista ja muutenkin tuosta päivästä tuolla parinvuoden takana♥.
Oli jollain tavalla jännittävää kulkea pimeässä tulitikkutehtaassa kun ei tiennyt
 mitä odottaa. Perhosia vatsan pohjassa kun istahdettiin portaisiin ottamaan kuvia, eikä tiennyt jos joku tulee.

Tämä sarjan toinen kuva on yksi lempparikuvista mitä minusta on otettu viimeisen muutaman vuoden aikana.

Tämän jälkeen mentiin toiseen paikkaan tulitikkutehtaan pihassa olevaan rakennukseen siinä oli oviaukko korkealla ja päätin että kiipeen sinne ja sitten kuuluu rax ja pox housuthan siinä repesivät onneksi sekin vain nauratti siinä tilanteessa.
😂😂😂😂
Tässä kuvassa varasisko ja kuvausspotti jossa hetkeä aijemmin minun housuni repesivät
😆😃

Tämä reissu oli myös kesäloman viimeinen vapaapäivä sillä sen jälkeisenä päivänä alkoi kansainvälinen nuorten projekti Suomessa joka kesti 12 päivää ja sen jälkee alkoikin koulu. Siitä ei nyt tälläkertaa ollut kuvia



 

Seuraavat kaksi kuvaa:

 

Vilppulassa: lokakuu 18.2015

 

 Näissä kahdessa kuvassa kuvaajana on toiminut minun oikea sisko. Kunnia siis näistä kuvista hänelle♥.
Mulla on kyllä ollut monia ja monenlaisiakuvaus reissuja mun
siskon kanssa on ollut tosi hauskaa ollaan hulluteltu ja sit on ollu niitä päivii, kun mikään ei onnistu, eikä laitteet toimi ja kaikissa onnistuneissa kuvissa on valotus, niin pielessä kun vaan voi olla. Näistäkin on onneks selvitty ja kuvauksii varmaan tulee meillä vielä jatkossakin oleen.



Seuraavat kaksi kuvaa:


Jossain peräkylillä:
helmikuu 25.2016 
 


 Upea kuva mun siskosta jonka kanssa näitä kuvaus reissuja on ollut muutama. Tälläisiä kuvia on ja sellaisia myös joissa vedetään kunnolla överiks. Mutta tässä kuvassa oli tärkeintä että kulmat on hyvin.


Ja tässä alempana kuva minusta sen jälkeen kun oli otettu miljoona kuvaa joissa siskoni mielestä näytin kaikissa mielipuolelta
😂😂😂😂

 Ylppäripäivän kuva:

 

Meidän kotona lakkiaitilaisuuden jälkeen: kesäkuu 4.2016

 

Hyvä kuva minusta, minunlaiseni kuva. Persoonallisuus on se mikä tässä ainakin näkyy. Tässä on se kuuluisa slaavikyykky.
Kiitti äitille tästä kuvasta♥.

  Kansainvälinen nuorten projekti 

maailman nuortenpäivät 

seuraavat kolme kuvaa:

Tämä reissu oli kyllä sellainen kokemus että nämä kolme kuvaa eivät riitä kertomaan siitä mitään, joten voi olla että saat jonain päivänä luettavaksi tästä reissusta kertovan postauksen.

 

Dresden, Saksa: heinäkuu 22.2016

 

Koko reissu oli kyllä hieno ja opettavainen kokemus,sekä kasvoin ihmisenä suuresti tuon reissun aikana. Jossa vietin kaksi ja puoliviikkoa käytännössä yksin ulkomailla, olihan mulla kavereita mukana sekä reissuporukka oli osittain tuttu ja kavereita oli näistä osasta reissuporukasta tullut jo edellisenä kesänä.

   

Krakova, Puola: heinäkuu 26.2016


 Näissä kuvissa on minun lisäksi saksalaisia, liettualaisia sekä  suomalaisia kavereita kansaivälisistnuorten projektista.

Kuvat on ottanut yksi sakasalainen kaverini.
Kuvat on maailman nuoretn päiviltä, jotka ovat erityisesti katolilaisille tärkeä tapahtuma.
 Tämä oli kyllä todella hieno kokemus tämä koko reissu.












 

 Viimeinen kuva:

 

Jyväskylä: helmikuu 15.2017

 

Kuva on kuten varmaan huomaatte snapchat kuva, jonka otin matkiksessa, kun ootin yhtä mun kaveria tulevaksi Keuruulta Jyväskylään leffaan mun kanssa.

Kävimme katsomassa:
Fifty shades of Darker

Se oli oikein semmonen hyvä tyttöjenilta.











Minulla on meinaan huonosti kuvia itsestä ja nämä oli 
tuoreimmat & parhaimmat

 Toivottavasti oli mukava kurkistaa vähän minun kuvauksiin.

 Suurin osa kuvista on otettu minun järjestelmäkameralla, 
Nikon D3200,
osa on otettu puhelimella samsung s7,
Krakovan kuvat on se minun sakslainen kaveri ottanun hänen goprolla,
Dresdenin kuvan ottajasta ja millä se on otettu ei minulla ole muistikuvaa kunniaa myös sen kuvan ottajalle.

Näitä kuvia, eikä minun blogissa aijemminkaan julkaistuja kuvia ei ole muokattu.

Kommentit