Minä & blog

MINÄ & BLOG

Minä Aurora kirjoittelen tätä blogia teille lukijat.
Tämä blogi on teitä varten, mutta teen sitä myös itseni takia.
Itseni takia syyt kirjoittaa ovat muun muassa tämä on hyvä keino miettiä kaikkea pientä mikä elämästäni tekee täydellistä omine pienine virheineen, sekä käytän tätä blogia siihen että kehitän omia kirjoittaja taitojani.
Sinulle hyvä lukija tämä blogi toivottavasti antaa paljon ajateltavaa, vinkkejä lukemiseen ja muuhun ja ennen kaikkea mukavia lukuhetkiä tekstieni kanssa.
Pyrin luomaan sinulle arvoisa lukija säännöllisesti jotain pohdittavaa ja ihmeteltävää tänne sivulle, tähän mennessä on ollut että uusi teksti on ilmestynyt kolmen viikon välein, mielestäni se on sopiva aikaväli uudentekstin julkaisulle, mutta jos sinä lukijani olet toista mieltä ilmaise toki mielipiteesi jos toivot löytäväsi  tästä osoitteesta uusia tekstejä useammin.
Minulle tämä blogi on omanlaista itseilmaisua ja teen tätä omaksi ja lukijoiden iloksi. Päätoiminen aikani kuluu kuitenkin kouluun ja koulutehtävien hoitoon joten en aio ottaa tämän blogin kirjoittamisesta suurta stressiä, vaan jos yksinkertaisesti ei aikaa kirjoittamiselle löydy joudut sinä valitettavasti odottamaan hetken uutta tekstiä. 

 

Toivon että juuri sinä arvoisa lukija saat näistä kirjoituksistani mahdollisimman paljon irti 


LUKEMISEN ILOA
♥:llä Aurora
 
Ps. mikäli sinulla on mielessäsi jotain josta haluat minun kirjoittavan laita viestiä 

 https://www.instagram.com/auroraaino/

Pps. tämä teksti oli sinulle sellainen pieni tietopläjäys :)
ja seuraavateksti on tulossa 27.4 jos ei aikatauluni petä minua ;)

 
 

Kommentit